EL EN TR

Παράπονα

Ερώτηση:

  1. Με ποιους τρόπους μπορεί να υποβληθεί παράπονο / καταγγελία στην Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου;

Απάντηση:

  1. Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι υποβολής παραπόνου είναι οι εξής:
  • Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής, συμπληρώνοντας το σχετικό ηλεκτρονικό έντυπο
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο crtauthority@crta.org.cy
  • Τηλεφωνικώς κατά τις εργάσιμες ώρες στον αριθμό  +357 22512468
  • Μέσω της 24ωρης γραμμής παραπόνων 80 00 44 44. 

 

Ερώτηση:

  1. Ενημερώνεται ο παραπονούμενος για το αποτέλεσμα της καταγγελίας του;

Απάντηση:

  1. Παραπονούμενος που δηλώνει, κατά την υποβολή της καταγγελίας του, το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο ή/και το τηλέφωνο ή/και τη διεύθυνση αλληλογραφίας του, ενημερώνεται για την έκβαση του παραπόνου του.

 

Ερώτηση:

  1. Ποια η διαδικασία εξέτασης ενός παραπόνου και πόσος χρόνος απαιτείται μέχρι να ολοκληρωθεί;

Απάντηση:

  1. Ο χρόνος που απαιτείται κυμαίνεται από μερικές ημέρες σε περίπτωση που δεν διαπιστωθούν παραβάσεις της Νομοθεσίας έως και κάποιους μήνες σε περίπτωση που διαπιστωθούν παραβάσεις. Η διαδικασία εξέτασης μίας καταγγελίας αναλύεται εδώ (κλικ για ενημέρωση).