Ερώτηση:
- Με ποιους τρόπους μπορεί να υποβληθεί παράπονο / καταγγελία στην Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου;
Απάντηση:
- Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι υποβολής παραπόνου είναι οι εξής:
- Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Αρχής, συμπληρώνοντας το σχετικό ηλεκτρονικό έντυπο
- Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο crtauthority@crta.org.cy
- Τηλεφωνικώς κατά τις εργάσιμες ώρες στον αριθμό +357 22512468
- Μέσω της 24ωρης γραμμής παραπόνων 80 00 44 44.
Ερώτηση:
- Ενημερώνεται ο παραπονούμενος για το αποτέλεσμα της καταγγελίας του;
Απάντηση:
- Παραπονούμενος που δηλώνει, κατά την υποβολή της καταγγελίας του, το ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο ή/και το τηλέφωνο ή/και τη διεύθυνση αλληλογραφίας του, ενημερώνεται για την έκβαση του παραπόνου του.
Ερώτηση:
- Ποια η διαδικασία εξέτασης ενός παραπόνου και πόσος χρόνος απαιτείται μέχρι να ολοκληρωθεί;
Απάντηση:
- Ο χρόνος που απαιτείται κυμαίνεται από μερικές ημέρες σε περίπτωση που δεν διαπιστωθούν παραβάσεις της Νομοθεσίας έως και κάποιους μήνες σε περίπτωση που διαπιστωθούν παραβάσεις. Η διαδικασία εξέτασης μίας καταγγελίας αναλύεται εδώ (κλικ για ενημέρωση).